Generalforsamling i Harlev Framlev Grundejerforening

Kære grundejere i Harlev

Vi vil gerne informere jer om den situation Harlev-Framlev Grundejerforening (HFG) står overfor i øjeblikket.
Vi har grundlæggende to store problematikker, som vi bliver nødt til at italesætte.
Først og fremmest tak for det store engagement, da vi stod overfor en snestorm. Snestormen viste sig fra den værste side og gav os den største mængde sne Danmark har set i 13 år. Det ville ingen af os kunne have forudset. Det har desværre resulteret i en rigtig stor regning.
Til trods for, at vi hævede beløbet på kontingentet fra 350 kr til 400 kr, har det desværre ikke givet nok til de stigende priser. Hvis vi kigger nogle år frem, hvor vi skal holde samme serviceniveau og måske ser ind i større mængder sne, vil vi ikke kunne være leveringsdygtige i forhold til snerydning og saltning, medmindre vi sætter prisen yderligere op, får endnu flere medlemmer eller sænker støtten til vores lokale foreninger o.lign.

For os, i bestyrelsen, er det vigtigt at høre jer medlemmer, nuværende som potentielle, om b.la. snerydningen fortsat er en aktivitet vi skal have i grundejerforeningen, eller om det skal løses på anden vis. Vi i bestyrelsen vil rigtig gerne høre fra jer, da vores arbejde skal afspejle jeres ønsker. Derfor er generalforsamlingen et rigtig fint sted at starte vores samarbejde, for det kommende år. Uden jer,er der ingen os.

Slutteligt har vi været udfordret på bestyrelsesmedlemmer og suppleanter. Det bliver vi også i den kommende tid. Hvis HFG skal bestå, så afhænger det i den grad af jer.

På baggrund af ovenstående opfordrer vi til at I møder talstærkt op til generalforsamlingen den 15 marts kl 19:30 og hjælper os, så vi kan gøre det bedste arbejde for jer.

Tilmelding til generalforsamlingen er kun nødvendig, hvis I ønsker at spise med.

Harlev-Framlev Grundejerforening